And now all your love is wasted, and then who the hell was I?

Resfeber. Vad fan menas med det? Är det de jag nu genomgår? Resfeber. Den här grävande och huggande känslan i magen som säger till mig att skita i allt, fix livet innan jag åker. Vara nöjd med det jag har och inte se efter ifall gräset är grönare på andra sidan. Att känna att allt är ett stort misstag.

Tiden har bara rusat förbi nu. Jag har missat allt. Alla dagar har försvunnit till intet. Jag har missat att leva för jag har längtat till det att komma. Resan. Men nu vill jag inte ha den, eller vill jag? Jag vet inte. Jag vet varken ut eller in längre.

Det värsta är att jag har förbi alla mina vänner. För mig har de inte existerat. Jag har kämpat och jobbat mig igenom all tid jag haft och glömt bort mina vänner. Svarar aldrig på sms eller samtal. Glömmer bort att svara på facebook. Det är så hemskt att jag skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0